Förlåt för enformiga inlägg

De senaste inläggen har bara handlat om att jag gör läxor eller att jag ska gå och lägga mig ungefär. Känns lite enformigt och extremt tråkigt att dela med sig av, men ibland blir det så liksom. Har inte alltid något intressant att skriva om och speciellt inte när jag inte har tid att sitta och fundera ut något roligt, ut och ta kort eller något sådant. Nu tänkte jag lägga upp en gammal bild, bara för att piffa upp detta trista inlägget lite. Jag skriver när jag känner för det och för att jag tycker det är kul. Min blogg fungerar dels som en dagbok, dels som en "hemsida". Så äre :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

fin bild :)

2010-11-16 @ 20:38:57
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0