Vetlanda fotoklubb


Världen är allt bra liten alltså!
Fick ett mail av en gammal lärare som jag hade i lågstadiet nyss (eller fick det igårkväll, men läste det nyss). Hon hade hittat min blogg och fått tag i min epostadress genom Vetlandafotoklubb. Jag hade skrivit i deras gästbok om ett par saker (ska nämligen gå med i klubben) och så hade hon sett min kommentar. Jag fick reda på att min lärare var medlem i klubben sedan ett år tillbaka. Galet vad världen är liten. Inte visste jag att hon brukade fota? Men känns bra att veta vem någon är när man kommer dit första gången! :)

Förövrigt tror jag inte jag kan provet.
Har pluggat lite nu ikväll, men det är så svårt! Sedan har jag inte tid heller till allt jag vill göra. Som nu tex börjar Vampire Diaries - och det måste jag se! Får fortsätta plugga när det är slut ...
Puss :)

Kommentarer
Postat av: mikke

får man fråga vem läraren var skulel gissa på Eva är de rätt?

2010-11-11 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0