20/9 -10

Kan inte riktigt bestämma för det rätta ordet för denna dagen. Som jag skrev i morse var det väldigt nära att jag missade bussen i morse - vilket hade varit riktigt surt om jag hade gjort. Fler negativa saker är att jag har haft huvudverk halva dagen, och så att mamma och pappa var sena från Jönköping, så jag fick vänta kvar en timma längre i stan än det var meningen från början.
Men dagen har inte bara haft negativa saker. Lite roligare var det t ex på svenskan då våran svenskalärare helt plötsligt skriker som en stucken gris för en geting. Jag skrattade så tårarna sprutade, lite pinsamt dock. Det var också kul att gymma (känns riktigt bra nu efteråt!) Och så var det ju självklart underbart att vakna upp i morse med älsklingen bredvid mig.
Ja, det var nog min dag på ett ungefär.
Har det hänt något roligt för er idag? :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0