Kändisar som jag träffat/sett.

Tänkte berätta för er vilka kända personer jag sett i verkligheten. Med tanke på att jag skriver direkt upp och ner lär jag troligtvis glömma flera stycken, men jag ska göra mitt bästa verkligen!
Jag har sett:
- Linda Philipsson
- Magnus Uggla
- Erik Grönwall
- Darin
- Agnes
- Danny
- Lovestoned
- Ola
- Linda Bengtzing
- Jessica Andersson
- Sanna Nielsen
- Snook
- Magnus Carlsson
- Amy Daimond
- Lasse Berghagen
- Pernilla Wahlgren
- Benjamin Wahlgren
- Martin Stenmark
- Velvet
- Svenne och Lotta Hedlund
- Tobbe Trollkarl
- Karl Martindahl
- Leif Loket Ohlson
Har ni sett några av dessa kändisarna? Eller kanske andra? Skriv och berätta! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: Nja, jag tror inte du behöver det, jag var i tunisien i våras och då behövde jag inte det :)

men nu ska jag ju till "verkligen afrika" så det är nog skillnad där :D

2010-09-07 @ 19:13:44
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0