Lite sömn tack.

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Hade tänkt lägga mig redan vid åtta egentligen, men det blev inget med det. Får nöja mig med tio. Ändå helt okej, right? (Eller ojdå, "right" får man ju inte skriva i slutet av en mening... Det är endast talspråk... De flesta förstår nog inte ett ord av det jag säger just nu, men de från min klass som läser förstår precis...)

Hoppas ni haft en bra dag?! Min har varit lång och jobbig, ska bli skönt att krypa ner nu.

Vi hörs imorgon. Jag slutar klockan två och har jag tur hinner jag på något sätt med bussen. Andreas ska hem till mig med, och så ska vi ner till Kickan och äta taco. Sen på kvällen ska vi ha filmkväll. Ska bli nice.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Caroline

svar; Det är bättre än på länge med mig, själv? :}

xoxo.

2010-09-02 @ 22:18:12
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Vinnaren av Dagens Blogg finns nu uppe på bloggen!



Haft en bra torsdag? :)



2010-09-03 @ 01:19:12
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0