Svar till Anon.

SVAR: Hej Anon! Anledningen till att jag la upp bilderna var för att jag ville visa lite kort från när jag och Casandra är ute och går. En blogg behöver bilder ibland. Och bara för att jag fotar måste jag väl inte jämt lägga upp "perfekta" bilder? Detta var bilder från en långpromenad, tagna med min halvtaskiga mobilkamera. Vad kan man förvänta sig av dem? Jag vill inte bara visa "bra kort" på den här bloggen. Utan även dela med mig av min fritid och sådär. Det är min blogg, jag bestämmer helt själv vilka bilder jag lägger upp, och eftersom jag skrev att jag tyckte de var dåliga kan jag väl inte bli klandrad för att lägga upp dåliga bilder och framstå som en dålig fotograf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0