Hej hopp!

Förmiddag nu. Jag har varit vaken sedan halv nio - såg ett avsnitt av Sailor Moon i sängen innan jag behövde gå upp ( fördelen med att vara ensam hemma! - man kan göra precis som man själv känner för! ) - sedan bytte jag om till bikini, gick ut i solen och åt frukost i solstolen ( också en fördel med att vara ensam hemma! annars hade det blivit tjaaaat ... ) och efter det fick jag på mig lite kläder ( det blev molnigt ) och tog en hel del självporträtt! Det var ett tag sedan nu höhöhö. Blev mest ansiktsbilder, vet inte hur "helkroppsbilderna" blev, för de tog jag i spegeln. Svårt att avgöra genom att titta på kameran. Nu tänkte jag kila ut igen en liten liten stund! Ska se om jag kommer underfull med hur mina nya macro-ringar funkar ...  ehum. ja. Det ska nog gå :))

Puss och krams så hörs vi senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0