Hemfärd idag.

Godmorgon godmorgon... ! Här öser det ner. Men det är lite halvmysigt måste jag erkänna ... :) Det smattrar ganska härligt på taket. men annars är det inte så mycket positivt med regn när man är i husvagnen. Kunde ju visserligen ha sett på Sailor Moon, men tror ni att jag fick med den dvd-skivan jag var på? Nej, såklart inte ... Alla andra fick jag med, men typiskt nog inte den jag skulle se på. Men så är det. I stället får jag fördriva tiden med datorn, kanske ser jag på någon annan film sedan. Eller så fixar vi i ordning Wii-spelet och kör en runda biljard eller liknande. Det löser sig alltid.

Senare idag ska jag och mamma hem igen. Ska bli lite skönt faktiskt. Har en del jag ska göra ikväll! Ska t ex försöka få i ordning i kategori här på bloggen som ska heta "kamerautrustning" eller liknande. Där ska jag ha bilder, och lite text på saker som jag har i min kameraväska. Spännande? ;)

Ha en fin dag, och hoppas vädret är bättre hos er vart ni nu bor, än här i lilla Oskarshamn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0