känner mig lite sliten


Jag känner mig lite sliten. Tidiga mornar och tidiga kvällar.. Längtar till helgen och till min andreas.

Idag var en kort dag på jobbet. Har hunnit äta lite och sådär nu och ska byta om tror jag (sitter i arbetskläderna just nu). Men resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Mamma och Cicci åkte till Mormor, och sedan tror jag kanske de ska ner till Gunnarsö lite med. Borde kanske följt med, hålls mormor sällskap lite, men känner inte att jag orkar med det just nu. Mamma och Cicci ska ju dit, så det räcker nog. Känns bäst att vara hemma. Ska försöka orka damma mitt rum tror jag. Det har jag skjutit framför mig alldeles för länge nu .. (!) ehe. Men först ska jag nog krypa ner och se en film - tror jag ! :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0