NF SM -11: Torsdag - invigning. Bilder!





Här ovan är foton från invigningen på torsdagskvällen. Ryttarna åkte på motorcyklar in och sedan var det ett par tal, band-klipp, sång och två uppvisningar med ponnys.

Nu har jag börjat ta itu med helgens bilder. Än så länge har jag endast hunnit redigera foton till personer som jag fotat åt. Ryttare och ponnys som jag inte vet vilka det är tar jag itu med senare. Jag kommer även lägga upp ett foto på varje ponny här på bloggen så att ni som vill ha foton kan se vilken ponny det var ni hade. Det är lättare för mig då att hitta rätt. Så slipper jag bläddra igenom alla mina bilder med bara en liten beskrivning av utseendet på ponnyn. Vet inte om ni förstår? Men det klarnar nog sedan när bilderna kommer upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0