Sparar till ännu en detalj i kameraväskan


Godmorgon, solstrålar! Eller ja, god eftermiddag. Kvart över sju ringde bemanningscentralen mig i morse och frågade om jag kunde jobba på hemtjänsten i kvill idag. Jag tänkte " Javisst! Jag behöver alla pengar jag kan få tag i!" och tackade ja. En halvtimma hade jag att göra mig klar på sedan var det bara till att sätta sig i bilen och åka. Men nu är jobbet gjort och det känns toppen! Ska även jobba imorgon, fast bara till ett ist för till två som idag.

Sparar till ännu en detalj i kameraväskan, därför är jag väldigt angelägen om att jobba så mycket som möjligt nu :) Och jag tror att, i och med att jag jobbar i morgon också, att jag kommer ha råd med denna detaljen :) Det känns bra kan jag lova!

Ne nu ska jag ut i solen och lägga mig! Får passa på när jag har tid och solen skiner :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0