Imorgon är sista dagen på näst sista terminen.

Imorgon är sista dagen i skolan för denna terminen. Efter lovet är det bara en termin kvar och sedan tar jag stundenten! Känns ganska mäktiskt faktiskt :) Hur som helst. Imorgon ska vi ha någon slags uppvisning på bilarna vi programmerat på mikroprosessortekniken. Ska bli spännande att se vilken bil som lyckas klara banan snabbast ;) Sedan ska vi ha lite julavslutning med teknikcollege i idrottssalen. Blir väl någon slags lekar antar jag :) hehe . Ja, inte riktigt min grej, men det är lite roligare än lektioner i alla fall :) ..

Nu ska jag se klart National Treasure och sedan damma av mitt rum lite grann. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0