28/2 -11

Usch, blir sent ikväll. Har inte varit hemma länge och har knappt hunnit med någonting. Första dagen i skolan idag på två veckor. Ni kan ju bara tänka er vilket liv det var på klassen? Vi brukar prata rätt bra i vanliga fall, men idag var det värre än vanligt. Speciellt på svenskan och sista lektionen. Alla var trötta och bara, ah, ville sluta.

Efter skolan gick jag till trafikskolan. Jag körde för Kim och det gick bra. Vi övade cirkulationsplatser idag. Nästa körlektion blir på tisdag nästa vecka och då ska vi öva parkeringar och backning runt hörn. Ska bli spännande för det är ingenting jag övat mycket på innan.

När jag kört så ville Cicci att jag skulle låna henne pengar. Då blev det alltså en tripp till Willys och vi handlade lite mer än bara sprite som Cicci ville ha. Jag köpte en festis till mig, två äpplen, en clementin och så lite lösgodis. Haha, egentligen har jag sagt till mig själv att aldrig mer köpa godis, men hur lätt är det att låta bli när det bara kostar 3,90 helt plötsligt? ;)... Hur som helst. Resten av tiden innan bussen skulle gå så gottade jag och Cicci oss. Jag passade även på att sola lite på Meddo för att försöka hålla kvar min solbränna till sommaren börjar.

Nu väntar mamma på mig, har nämligen planerat att gå ut med stavarna varannan dag. Och det var ett tag sedan nu, så det är bara till att gå. Haha. Inte så roligt, men ganska skönt när man väl kommit tillbaka faktiskt.

Puss på er och hoppas ni haft en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0