Jag är med och tävlar!

Fotograf: Jessica Hill
Modell: Katarina Edlund

Med denna bild är jag med i en tävling av tvspelsweb.se

Temat är natur och jag tycker personligen att denna bild passar in på temat. Tänk såhär; Det är sommar, solen skiner och fåglarna kvittrar. Du tar en tur till sjön för att njuta av solen och livet i allmänhet. Naturen är himmelsk och du bara sätter dig i gräset och har det allmänt bra.

Jag tycker bilden är väldigt mysig och jag tycker den utstrålar en känsla som jag inte riktigt kan sätta ord på. Jag hoppas att den har en chans i tävlingen.

Det jag skulle vilja vinna är denna omvändningsring. Jag har nämligen inte råd med ett macroobjektiv och det skulle vara roligt att testa på något nytt. (http://www.tvspelsweb.se/omvandningsring-o52-nikon-p-2483.html)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0