Mina inköp från Oskarshamn

Nu är jag hemkommen från Oskarshamn. Fick inte köra dit pga vissa saker och hem vägrade jag köra för att vädret var så dåligt; mörkt + halka + regn + dimma är ingen jättebra kombination.

Nu ska jag installera om ett CSI spel på datorn tror jag och testa om det fungerar. Fungerar inte det på min stationära kanske jag överväger och installerar det på denna datorn istället (den bärbara). Egentligen vill jag inte installera några spel till denna datorn utan ha den just till bilder och Internet. Men vi får väl se hur det blir, haha.

Just det, måste nämna med vad det var jag köpte i Oskarshamn. Jag köpte ett par svarta jeansleggins med bakfickor, sedan köpte jag tre par piecestrosor. Det blev kostsamt, men äsch. Jag brukar ju inte vara sparsam så... Och så får jag väl lite pengar när jag fyller år med förhoppningsvis. Ojdå! Höll på att glömma en sak till. Vi köpte en bil med, en begagnad röd bil som jag kommer få köra med sedan när jag får mitt körkort. Hm, ja det var nog allt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahha härlig ursäkt du gav dig själv för att spenderat mycket pengar, "jag brukar ju inte vara sparsam" :P



Kul med bilen :) går det bra med körkortet?

2011-01-09 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0