Nyårslöfte

Nu kommer jag med ett lite för senat nyårslöfte. Men det är löfte som löfte! Jag känner mig riktigt peppad till att motionera. Jag ska börja gå stavgång, och sedan i vår och i sommar ska jag ge mig ut och springa med jämna mellanrum. Ska även packa ner joggingskorna när jag ska utomlands för pappa och jag ska jogga längs stranden på kvällarna. Alltså jag längtar verkligen! Tänk om jag lyckas hålla detta nu och verkligen komma igång med träningen. Det känns verkligen så underbart bra!

Hade ni några nyårslöften? :)

Kommentarer
Postat av: Medea

Jogga på stranden är en bra idé, jag vet nog inget som är så jobbigt!! det må låta som nått romantiskt och skönt, it is hell! xD bra motion dock! :D

2011-01-04 @ 23:56:10
Postat av: Bea

När ska du utomlands?



Ett tips är att åka i löparskorna så slipper de ta plats i väskan. Så slipper man åka i sommarskor nu i vintern eller ha med sig onödiga vinterskor på resan. Så planerade jag att göra :)

2011-01-06 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0