Oframkomligt!

Nu är jag hemma med King igen. Tyvärr tog jag inga kort. Var inte så fint ute ändå, inte där jag gick iaf. Så var det nästan helt oframkomligt! Vartannat steg sjönk jag ner i sjön på (gick på en stig nämligen)... Det var lite småjobbigt och jag är helt utmattad fast att jag inte alls gått långt. Ska höra med pappa sedan om vi har kvar våra skidor eller om vi kastat dem. Har vi kvar dem skulle det ju gå att åka iväg på skidor, ta King med sig och sedan fota lite (inte för att jag kan åka skidor, men tror det skulle vara lättare än att gå där jag gick nu idag).

Nu sitter jag och väntar på att Cicci ska vakna, hon lär troligtvis vilja in i badrummet då nämligen, sedan när hon är klar, ska jag ta mig en dusch, sen ska vi in till stan. På vägen hem ska Andreas med! :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0