Psykologi B eller filmkunskap?

Goddag kära vänner. Visst somnade jag tidigt igårkväll men jag var ändå mycket tröttare i morse än vad jag brukar vara. Alltså - inga fler så tidiga kvällar. Hahaa.

Igår fick vi information om induviduella valen till trean och jag bestämde mig för fotografisk bild och filmkunskap. Men idag blev jag riktigt sugen på att läsa mer psykologi så nu har jag det lite jobbigt. Ska jag välja psykologi B eller filmkunskap? Hmm.. Blir lite galen på detta. Psykologi är hur intressant som helst, men det är ganska svårt och med tanke på att jag ska läsa Matte D och E och fysik B så är jag osäker på om jag klarar av mer plugg-ämnen. Men jag vet inte.. Haha. Får väl fundera lite till och sedan bara ta något av dem... 

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0