Trafikskolan imorgon, eller... ?

Nu har jag precis ätit kvällsmat. Jag tror att jag och mamma snart ska se ett avsnitt av Supernatural, och efter det ska jag gå och lägga mig för jag är ganska trött kan man säga, haha. Har ont i huvudet till och från hela tiden.

Imorgon ska jag nog stanna kvar i stan, fast det är inte säkert än. Beror på om Cicci ska hem efter skolan eller inte. Någon av oss behöver ta ut King (vi slutar tidigt båda två nämligen). Anledningen till att jag behöver stanna kvar i stan är för att jag behöver göra ett besök på trafikskolan. Måste plugga lite känner jag då jag snart fyller 18 och så vill jag inte tappa den kunskapen jag lärde mig i trafikkunskapen jag hade på skolan förra terminen. Jag håller tummarna för att jag kan stanna kvar imorgon, för annars blir det inte på ett par veckor. Nästa onsdag fyller nämligen Cicci år, och veckan efter fyller jag år.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0