Mitt nyårsfirande!

Hej på er allihopa! Jag är glad! Trött, men glad. Jag hade en jättemysig natt med många vänner och sådär. Var först hos Pe, åt god mat och hade trevligt. Sedan gick Medea och jag till Dennis och var där ett tag. Lite innan tolv gick vi allihopa ner till stan, till torget där vi umgicks, kollade på raketer och gick runt och kramade alla vi kände! :)  Tror nog absolut att detta blev den bästa nyårsnatten på otroligt länge. Hos Dennis var även Andreas så jag följde med honom hem sedan och sov där. 

Idag ringde pappa mig och sa att han kom om 25 minuter. Då var det bara att ta sig upp ur sängen, göra sig i ordning lite grann och sedan åka hem. Nu har jag precis ätit frukost och nu sitter jag här och skriver detta ;).

Hur firade ni in det nya året?

Jag har sagt det innan men säger det igen; GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0