Vad händer 2011?

Här är lite saker som jag vet eller nästan är säker på kommer hända under året som kommer. Skriver ner lite som jag kommer på nu, sedan kommer den fyllas på allt eftersom. Tror nämligen inte jag kommer komma på allt bara såhär ;)


- Först och främst ska jag få sjukt bra självförtroende! Jag ska tro mer på mig själv och verkligen inse att jag är bra som jag är, att jag är duktig osv osv. Jag har inte dåligt självförtroende nu, men jag ska få bättre än vad jag har!

- Jag ska hålla hårt i min pojkvän och älska honom genom allt! 

- Jag ska fylla 18 nu i januari, ska fira det som jag aldrig har firat en födelsedag förut.

- I februari ska jag till Egypten med familjen, det ser jag fram emot något sjukt mycket!

- Någon gång innan sommaren ska jag försöka ta mitt körkort, ska även försöka få tag i en bil.

- I sommar ska jag jobba och tjäna mycket pengar så att jag sedan kan fylla på min kamerautrustning.

- Under hela året ska jag ta fotojobb och utvecklas som fotograf, jag ska även uppdatera min utrustning.

- Någon gång under året, troligtvis i sommar, eller lagom till att jag börjar trean ska jag starta upp ett eget foto-företag.

- I höst ska jag gå trean på gymnasiet, driva mitt företag så mycket jag hinner med och sedan ska jag plugga massa tunga ämnen så jag får en bred utbildning.


Det är väl det jag har planerat just nu. Sedan får vi se hur allt går, men jag måste ju ha lite mål att sträva efter! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Javisst gör det. Har aldrig gjort det innan, men mamma köpte hem 4 dvd:s så det blir "hemma-zumba" :)

2011-01-02 @ 18:03:03
URL: http://alreadythere.blogg.se/
Postat av: Jennifer ;D§§

hejsan, har en tävling på min blogg "finaste vinterbilden"

var gärna med o tävla :)

läs mer om tävlingen på min blogg :

http://strawberryicecreeam.blogg.se/

2011-01-02 @ 19:55:40
URL: http://strawberryicecreeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0