26 Juni , tiden går.


Hej och hallå!
Jag hoppas alla där ute haft en fin midsommar med härligt väder och mycket dans, prat och god mat? :) Det har i alla fall jag haft! Vädret var väl lite sådär, det var kallt som attan, men det regnade ju i alla fall inte så det ska jag inte klaga på. Jag, min familj och ett par vänner till oss satt ute och hade långbord. Åt mat, fikade och drack så småningom lite grann framåt kvällen. Midsommar känns verkligen som ett tillfälle där man ska passa på att ha roligt och umgås med folk man tycker om!

(Foton från midsommar kommer så småningom. Känner inte för att ta itu med dem ikväll...)

Nu har jag åkt hem från Gunnarsö, så nu sitter jag framför datorn. Pappa kommer väl hem om en timma eller så och jag funderar på om jag ska passa på att duscha innan han kommer. Ska gå och lägga mig sedan ganska skapligt ändå. Vill helst att håret ska hinna torka. Imorgon är det måndag och jag ska till Sjunnen och Andreas igen. Tisdag - fredag jobbar jag (lite pirrigt för det är första veckan ...) och då passar jag på att bo hos honom, så slipper jag åka så långt till jobbet ;) .. 

Ha en jättefin kväll! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0