Onödig dag i skolan idag.

Förkyld är jag, och trött i huvudet. Höll på att somna innan framför TVn. Började skolan halv ett idag, för att få reda på att läraren vi skulle ha inte kommer förän ett. Kvart över ett kommer sedan läraren och då får vi rast. Jag går och sjukanmäler mig (för orkar verkligen inte ha idrott när jag är förkyld...) och åker hem. Ganska onödig dag ändå.

Imorgon börjar jag halv tio och slutar klockan ett. Enda anledningen till att jag ska till skolan egentligen är för jag måste till tandläkaren. Det suger lite. Men ja, får se hur det blir. Kanske ändrar min tid. Känns inte som en jättebra idé att gå till tandläkaren när man är förkyld och nyser hela tiden ...

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0