Början på undergången?


Vad nu? Kommer det vara täckt med aska på marken imorgonbitti när man vaknar? Hm. Ja inte vet jag, men jag hoppas att det inte kommer vara så. Känner verkligen att jag tappat bort mig lite nu för tiden. Har inte hängt med alls på nyheterna så det är av alla andra jag får reda på saker och ting. Bland annat det att askmolnet ska dra in över sverige inatt och att världen ska gå under om fem månader ist för helgen som var, mannen som hade räknat ut det hade räknat fel. Men ja, kanske hade han fått fram ett datum ändå? Datumet till när allt skulle börja på riktigt? Observera att detta bara är funderingar, men jag tycker det är lite läskigt. Var det inte i helgen som vulkanen på island fick utbrott? I samband med att jorden skulle gå under? Ja, jag vet inte riktigt dagar och tider men lite läskigt är det väl ändå? Unda om utbrottet bara är början till en massa naturkatastrofer osv nu inför jordens undergång om fem månader. Ja man kan ju fundera, frågan är om jag tror på det? Inte så säker ännu.

Vad tror du?

Kommentarer
Postat av: josefin

jätte fin bild :)

2011-05-30 @ 19:56:11
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0