Evelina och Challe.

Från Lenhovda för ett par veckor sedan. Evelina och Challe.

Nu är jag hemma från estet-treornas konsert. De var så sjukt duktiga så jag tycker det blev en kanonbra konsert! Riktigt lyckat. Kände mig lite stolt med när min kära pojkvän var med treorna och spelade, det kändes bra. Min Andreas <3.

Nu är jag helt slut, och så ska jag upp hyffsat imorgon. Har massa att stå i. Ska gå och lägga mig och se på film tänkte jag. Lär ju somna bums, men äsch, då är jag ju piggare imorgon iaf kanske! :)

Kommer ni in och tittar på balen i Vetlanda imorgon? Uppe vid Östanå. Jag ska dit och titta, och ta kort såklart. Håller tummarna för bra väder.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0