Och Sverige blev trea.

Källa

Vad ska man tycka om vinnarbidraget? Jag har inte så mycket att säga om det egentligen. Eller. Låten är faktiskt helt okej efter att ha hört den ett par gånger, men jag tycker att sångarna sjöng falskt. Fast det kanske är för att jag är en sådan människa som sätter sången som nästan det viktigaste. Är inte sången klockren så förstör det allt - enligt mig. Och jag tycker faktiskt inte att sångarna i vinnarbidraget i Eurovision song contest höll mottet. Men kanske jag har fel, med tanke på att de vann. Men kul att komma på en tredjeplacering hur som helst. Väldigt nära en andra, men som sagt, en tredjeplacering är ju ingenting att klaga på ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0