Pirates - natten

Hej och hå. Jag är vaken och hemkommen.

Efter bion inatt körde jag hem alla till sig, sedan, kvart över fyra kom jag och Andreas äntligen hem till honom och kunde göra oss i ordning och gå och lägga oss. Gissa om jag var trött? Jag kan säga så mycket som att jag verkligen inte är en kvälls/natt - människa men jag klarade faktiskt av att köra både till och från Jönköping utan problem. Kunde dock inte hålla mig vaken under hela Pirates-filmen, vilket var lite sorgligt. Missade inte mycket som tur var. På tal om filmen så tycker jag den var bra! Jack Sparrow (som är min favoritkaraktär) levde verkligen upp till den personen han brukar vara och ja, på vissa ställen kunde man inte hålla sig för skratt.

Vaknade halv ett nu idag, åt frukost och sedan åkte jag hem. Trodde allvarligt inte jag skulle klara av att sova så länge, men det visade sig inte vara några större problem .. :)

Nu ska jag ta ut King på en liten promenad, vi hörs senare.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0