Saturday Evening.

På bilden; Evelina och "Challe".
Fotograf; Jag.

Idag vaknade jag upp i husvagnen klockan nio av att pappa väckte mig .. Sedan har jag fixat och donat hela dagen, plockat ihop och sedan åkt hem. Väl hemma tvättade jag av bilarna lite snabbt och sedan satt jag ett bra tag och försökte komma igång med mitt svenskatal, men inte förän ett par timmar lyckades jag skriva en början och då var jag så less på att försöka så jag sparade det jag skrivit och stängde ned. Istället gick jag ned i källan för att se på inspelat Vampire Diaries. Skriva klart svenskan får jag göra imorgon på väg till Göteborg, det är ju ändå ett par timmars bilfärd.

Nu ska jag höra med mamma om hon vill se Supernatural, annars går jag nog och lägger mig nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0