The time is not enough.

Jag måste få inspiration och tid till att börja fotografera igen. Jag har foton, men nu har det gått så långt att jag inte ens orkat/hunnit lägga in dem på datorn för att redigera. Det är illa och jag skäms. Får väl göra som jag alltid gör, skylla på så mycket annat. Skolan till exempel, har inte jättemycket ork till att sitta och arbeta med bilder och koncentrera mig när det är långa jobbiga dagar. Speciellt denna veckan är det illa. Har både fysik (kursprov) och engelska (nationella). Men ska jag klara mig igenom det med ett leende på läpparna och ändå få lite tid till foto och redigering gäller det att jag biter ihop nu. Jag hoppas ni kanske har lite förståelse för hur det ligger till. Men jag kommer tillbaka, med bilder, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; så säger korna som går på grönbete också (ställ ingen motfråga varför ;)

2011-05-03 @ 22:17:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; så säger korna som går på grönbete också (ställ ingen motfråga varför ;)

2011-05-03 @ 22:17:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0