Göra nytta - dag



Två bilder från Öland.

Det som gäller för mig idag är att ringa ett par samtal, fixa till mitt CV, fixa ett personligt brev, redigera bilder från i helgen, se på CSI och kanske även träna lite sen på crosstrainern. Om jag ändå ska duscha i eftermiddag kan jag lika gärna ta ett pass innan :)

Blogg.se har gjort om såg jag när jag loggade in. En fördel är att jag nu kommer in på mobil-appen, men det var lite svårt att vänja sig vid det nya utseendet på hemsidan. Fast det är klart, ett par veckor och sedan kommer jag inte ihåg hur det såg ut innan. Var samma sak med facebook. Var bitter för varje ändring de gjorde utseendemässigt, men nu har jag vant mig och minns inte riktigt hur det såg ut innan de ändrade. Det blir nog bra det här!

Nu ska jag fortsätta med mina sysslor! Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0