Tillbaka efter några månaders "ledigt".

Det var som attan! Hade lite tråkigt och funderade på vad jag skulle göra, och då kom jag helt plötsligt på bloggen! Kära jissenes! Här har jag inte varit inne sedan i maj! Haha. Men nu är jag tillbaka! Och i och med att jag tagit studenten och inte har något jobb i höst så har jag all tid i världen till att blogga! Vem vet, kanske sätter jag igång på allvar nu och verkligen uppdaterar. Inte bara med text, utan även med bilder. Har haft en svacka och inte fotograferat så mycket på senaste tiden. Men idag fotade jag min pojkväns band i Mariannelund. Kanske gav det nytt liv i motivationen! Lets hope so.

Nu ska jag redigera lite fotografier medans jag tittar på Hawaii Five-0. Sedan blir det Sommarkrysset och innan kära söta Andreas smsar ska jag hinna packa och diska och damsuga med. Sen bär det av till Bellö för att hämta min prins och spendera några dagar hemma hos honom.

Hoppas ni haft en fin sommar! Min har varit både bra och dålig, stressig och lugn. Mycket har hänt kan man väl säga. Har en del att skriva om, men det tar vi en annan gång. För nu har jag faktiskt inte riktigt tid :] Puss.

Kommentarer
Postat av: ,,,

vad du flötar med andreas!! :))

2012-08-11 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0