Afrika, here I come!

Inte väldigt många timmar kvar nu. Vi packar för fullt här hemma och nyss åkte pappa och syster för att lämna King på ett hundpensionat. Jag sitter och väntar på att mamma ska bli klar i badrummet så att jag kan gå och duscha sen. Kan inte packa ner nescessär och sådär innan jag är i ordninggjord...

Känns väldigt bra måste jag erkänna, att komma ifrån Sverige en vecka. Åka till Afrika liksom, AFRIKA! Det låter mycket coolare om jag tänker Egypten som Afrika, hehe. Bara längtar tills jag kan plocka fram kameran och ta alla dessa foton jag drömmer om att ta! Och sedan visa er.. :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

trevlig resa :)

2012-02-11 @ 15:27:42
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0