I have to live my dream to make it real

Ibland är det svårt att tänka tillbaka på hur man såg ut innan. På vissa foton är jag världens snyggaste, medan jag på andra foton skäms över mig själv något enormt. Jag vet att man ska vara stolt över den man är och inte skämmas, men det är verkligen tokigt vad knasig man blir på kort ibland. Jag är en människa som vantrivs framför kameran, jag vet aldrig vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Hur ska jag hålla händerna? Hur ska jag se ut i ansiktet? Le? Pruta med munnen? Usch, ryser av bara tanken. Det jag brinner för är att stå bakom kameran, guida andra till hur de ska se ut framför kameran. Få fram personligheten hos dem och ta bra foton som återspeglar hur just de är.

Min dröm är att bli stor fotograf och kunna livnära mig på det. Jag blir överlycklig när jag tänker på hur mitt liv kan se ut och kommer kämpa stenhårt för att det ska bli så.

Jag har ett par nya ideér att fotografera, men måste fundera ut vem som passar sig bäst som modell till de bilderna. Imorgon bär det iväg till Arlanda och Egypten och jag ska ägna många timmar åt att planera och komma på nya härliga ideér att kunna fotografera. Kameran kommer självklart följa med ner så när jag kommer hem kommer ni förhoppningsvis få se en hel del foton. Jag längtar.

När jag kommer hem från Egypten ska jag också försöka ta mig tid att slänga ihop en ny design till bloggen. Vet inte varför, men är så galet trött på denna...

Kram Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0