POFF här kom en lång uppdatering minsann.

Jobba natt alltså, det är en erfarenhet jag kommer att ha bra nytta av i livet. Det var tuffare än vad jag trodde minsann... Har nu jobbat (praktiserat) två nätter och har en kvar, sedan är min praktik slut. Idag somnade jag redan klockan 6.45 och vaknade 15.15. Kanske bra gjort ändå för mig som annars har lite svårt att sova länge in på dagen. Hur som helst, jag stortrivs på min praktik och har lärt mig massor. Både tråkigt och skönt att det är sista natten nu. Ska bli tråkigt att inte få praktisera mer utan att skolan sätter igång sen igen, men samtidigt ska det bli skönt att få lite ledigt - har ju lov nästa vecka så mitt lov blir lite längre med tanke på att jag praktiserade i helgen får jag lov redan på torsdag morgon :)

Nu ska jag sluta snacka om praktiken och klaga på den hemska kylan som har varit i stället! Så jädrans kallt! 25 minusgrader är INTE okej ... ehe .. Idag är det dock bara -3 grader och det är lite mer behagligt kan jag ju lova. Hatar känslan när man går ut och det är svinkallt och snoret i näsan fryser (vet att det låter galet och sjukt och äckligt, men vet att ni alla varit med om det så whatever...) och pannan börjar domna bort. För att inte tala om händer och fötter, som fast att man har vantar och skor ändå fryser till is.. Usch! Ne nu ska jag tänka positivivare tankar. Jag menar, det är ju ändå inte så kallt ute nu ju, så jag ska inte klaga :) Men visst håller ni med mig i mitt tankesätt? 

Hoppas pappa kommer hem snart, och syster och mamma. Känner att jag är lite hungrig då jag inte ätit mer idag än en macka klockan 3 inatt. Hahha. Inte så vant. Men tycker det är onödigt att börja äta frukost en timma innan man ska äta middag liksom. Det blir mos och burkskinka idag - MUMS! Nu ska jag dra mig, börja duka eller nåt. Hålla mig sysselsatt tills någon annan kommer hem. Ska inte vara en soffpotatis idag med, det var jag tillräckligt igår ;)
Blev en lång uppdatering och vet inte om jag skrev det så mycket för er skull, kanske mer för mig, men skit samma. Ha det så bra så hörs vi förr eller senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0