Egengjord adventskalender och lussekatter.




Handlat "julklappar" till min adventskalender idag. Blev i princip bara massa godis och choklad, men det är kul tycker jag, att få öppna ett paket varje dag fram till jul! Ni ska bara veta vilken jobb jag lade ner på att slå in alla paket... Självklart fick Andreas också en adventskalender, men han valde att ha läsk i stället för godis, så det blev varannan dag julmust och varannan dag vaniljcola för honom. Hehe. Man gillar ju olika saker! Jag är mer för godis (eftersom jag får ont i magen av läsk..).

Blev lite bakande med. Tog en himla tid men det blev lussekatter till slut i alla fall. Stora blev de, och missbildade. Och goda? Ja det återstår att se! Har inte smakat dem än ;) blir en fika om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0