Musikhjälpen -13

Tittar och lyssnar så mycket jag bara kan på musikhjälpen. Så himla bra! Tycker det är så fint det de gör, och alla som skänker pengar eller jobbar för att samla in pengar är ju verkligen helt otroliga! Jag har skuldkänslor för att jag inte har råd att bidra med pengar. Känns riktigt tråkigt. Hoppas att jag kan åtgälda det nästa år!

Idag är jag ledig, typ. Ska dock in på KTC nu i eftermiddag och öva på patientfallen vi har examination på i januari. Öva öva öva. Imorgon ska jag med åka in, men då ska jag fokusera på ergonomin. Veckan går fort!

Måste också skänka en tanke till en gammal klasskompis och vän som gått bort. Har inte pratat med honom på flera år, men har ändå minnen av och med honom så det kom som en chock när jag fick veta vad som hänt. Hemskt när någon försvinner vid så ung ålder. Familjen och vännerna kommer ha en tuff tid framför sig. Livet är inte alltid rättvist. Vila i frid Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0