Är nog tillbaka på riktigt nu.

Har upptäckt hur roligt jag tycker det är att blogga igen! Har lite att blogga om nu när jag haft en så lång paus. Fungerar ju som en dagbok ändå, skriver mest för min egna skull. 

Min förhoppning är att jag även ska få tillbaka suget att börja fotografera igen! Skulle ju passa bra. Känner med att jag behöver ett intresse utanför pluggandet (och serie-tittandet), och då är ju fotografering passande. Det är ju kul, och jag kan ju faktiskt använda en kamera, så måste bara hitta inspirationen och kreativiteten igen! Har känns nu när jag sitter och måste plugga att jag skulle vilka hämta kameran och fota lite snygga detaljer i lägenheten till exempel, men det finns ingen tid för nu. Fota kan jag göra när som, tentaplugga har jag sista dagen på mig idag! Men i morgon ska jag, om jag kommer ihåg, ta fram kameran och ta lite bilder, för då har jag ju även tid att redigera dem efteråt, vilket är lika kul det med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0