Morgonrutiner

Att man kan vara så trött när man ska gå upp på morgonen.. Livrädd att somna om men vill ändå ligga kvar och dra mig lite. Då brukar det passa perfekt att kolla igenom Facebook lite grann. Bläddra igenom, se om något nytt hänt eller om någon rolig bild eller video länkats. Sen brukar jag även kolla igenom instagram, och tillslut mailen. Sen är det dags att gå upp. Man får in lite morgonrutiner. Brukar göra saker i en viss ordning på morgonen, känns ganska skönt. Och det är inte förän efter frukost som först som jag faktiskt piggnar till lite. Man kan säga att jag är en zombie på morgonen. Men tror nog inte jag är ensam om det?

Idag blir det föreläsning om cirkulation. En lång föreläsning, från 9.15 till 15.00. Men det känns bra! Var länge sedan jag hade något i skolan nu! Får inte glömma packa med något att äta med, så himla lätt att missa. Får bli smörgåsar idag, då vi inte har några rester från igår.. Spelar ingen roll hur mycket mat jag gör tycker jag, blir inte rester ändå.. Lustigt det där.. Haha. Äter som två elefanter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0