Nu slår jag igen datorn.

Blev många timmars plugg idag. Läste en hel del själv och skrev en "sammanfattning" om det endokrina systemet. Sedan pratade jag över skype med Filippa i över en timma och gick igenom en hel del, och nu i kväll har jag pratat med en annan ur klassen i två timmar och gått igenom saker och ting igen. Känns mycket bättre nu inför tentan än vad det gjorde i morse!

 

Dags att gå och lägga sig nu i alla fall. Måste vila hjärnan några timmar innan jag sätter igång imorgonbitti igen. Sömn är viktigt och får inte glömmas bort! Allt måste få falla på plats under natten.

 

Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag, fast att jag har pluggat i princip hela dagen (med undantag för mat och toapaus). Tur att jag tycker det är så himla intressant detta, annars hade det aldrig gått, haha. 

 

Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0