Som att redigera för första gången igen.

Sitter och njuter av supernatural och lite godis. Känns så himla gött! Tentan är avklarad och jag har faktiskt tid att göra andra saker! Städat har det inte blivit något idag, än, och jag tvivlar på att jag kommer städa något speciellt heller. Dock plocka undan lite så det ser vettigt ut måste jag göra! En klasskompis till Andreas kommer över och de ska spela skyrim hela natten. Blir nog bra! Kul med besök, och skyrim är ju fantastiskt kul! Var länge sedan jag spelade det sist nu, så blir nog att jag sitter med dem lite till och från :).
 
Nu ska jag för första gången någonsin testa att redigera foton på macen. Har tagit ett par bilder med kameran, vissa har legat ganska länge där, och andra är nya. Måste ju se hur det funkar! Har dock inte photoshop på denna, som jag är van vid, så får se hur det går! Kanske dyker upp en bild eller två ifall det blir lyckat!
 
Ta tag i saker och ting var det, ja men redigera bilder är ju att ta tag i fotograferandet i alla fall! Jag är på gång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0