Sovmorgon

Nu gick Andreas precis för att åka till skolan. Och jag ligger kvar i sängen. Utnyttjar min sovmorgon så gott jag kan. Så himla skönt att sova lite längre för en gång skull! Var uppe rätt sent igår med så kände att jag behövde sova ut lite. Och varför inte passa på när man har chansen? Efter att jag bakat brödbullarna så satte jag mig och spelade skyrim ett tag. Gick nog och la mig strax efter ett, mycket snarare än vad jag har gjort på länge nu!

Nu tänkte jag väl strax ge mig upp, ta en dusch och sen stoppa i mig lite frukost. Börjar klockan ett idag, så har ett par timmar på mig än. Ikväll ska jag försöka hitta ork till att storstäda lägenheten. Det måste göras, bara att ta tag i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0