Åh du sköna fredag

Måste börja med att säga att jag idag hämtat tillbaka min dator, hel, fungerande och som ny! Känns hur underbart som helst. Har varit ifrån den en vecka nu och det har varit lite kämpigt. Har suttit vid Andreas gamla dator och pluggat, men då har jag blivit fast i en sittställning och endast kunna sitta där. Så nu har jag laptop igen och det känns sååå bra. Även skönt att få tillbaka det gamla tangentbordet med som jag är van vid, haha, skrev fel hela tiden på det som är till Andreas dator...
 
Var i Växjö idag och vaccinerade kissarna. Harry var precis som vanligt, helt cool hela vägen in, låg bara och slappade i sin bur i bilen. Leia däremot gnällde en del, tyckte väl inte det var roligt att åka, men det gick ändå bra. Var inte allt för lång resa. Båda katterna skötte sig jättefint hos vetrinären och sedan på vägen hem fick de åka i samma transportbus, och då blev det faktiskt betydligt lugnare så det är nog det vi kommer köra på i fortsättningen ifall vi behöver åka någonstans.
 
 
Med posten idag kom min Glossybox! Började prenumerera på det så att denna månadens blev min första. Kändes riktigt spännande att öppna och se vad det låg för produkter i paketet. Var en primär, två dagkrämer, ett lip-gloss och en maskara. Inte helt fel! Ska bli spännande att testa sakerna. Lip-glosset tog jag på direkt och det har suttit kanon på läpparna nu i några timmar. Jag har inte ätit något ännu, men druckit har jag gjort och det har det klarat av. Imponerande! Dock är det i röd färg, vilket är lite väl färgat för min smak, men när man väl behöver en röd färg på läpparna (till exempel på jul) har jag ju ett som kommer fungera kanon! Är mycket nöjd!
 
Nu ska jag se idol och Andreas är äntligen klar med maten. Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0