höstmakeup och handledning

Här ser ni min sminkning idag. Har ny Ögonskugga på mig och det nya läppstiftet från Milani. Måste säga ytterligare en gång hur mycket jag älskar läppstiftet. Absolut min nya favorit! 

Skjutsade in Andreas till skolan och sedan åkte jag och shoppade. Blev en del skönhetsprodukter men också kattmat och en farsdagpresent till pappa. Är väldigt nöjd! Kl 13 hade jag och Anna handledning och diskuterade lite kring c-uppsatsen. Nu har vi bara lite att justera ikväll inför att vi ska lämna ut formulären för vår studie imorgon. Spännande! 

Efter handledningen åkte jag med Melanie och kollade lampor och sen åkte jag och fikade hos Anton där Andreas befann sig. Nu äntligen är jag hemma, är trött och ska sätta mig och fixa det sista inför studien. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0