Regn och rusk.

Nu märker man att vintern är påväg. Inte för att det är några minusgrader ute, för det är det verkligen inte, men att det är regnigt och ruskigt och grått. Den vackra fina hösten som jag älskar är borta och kvar är bara fuktig, kylig, blåsig och mörk höst. Går runt och fryser hela tiden och i lägenheten är det kallt. Kollade rumstemperaturen igår och i sovrummer var det 16 grader medan det i alla fall var 18 grader i vardagsrummet. Men inte undra på att man fryser när man sitter still och pluggar i den "kylan".
 
Nu sitter jag i alla fall i skolan. Ska ha handledning klockan 10 men Andreas började redan kl 9 så jag åkte med honom in. Då Andreas har heldag idag med i skolan så får jag ta bussen hem när jag är färdig någon gång mellan 11 och 11.30. Då blir det hem och fortsätta plugga och sedan försöka flyttpacka lite mer. 
 
Ser ni vad söt Leia är föresten? Hon växer så det knakar men är fortfarande liten. Harry och hon fungerar så bra ihop. De springer omkring och busar, både med varandra men hittar också på bus tillsammans så matte (jag) inte blir så glad på dem. På mornarna brukar de springa genom hela lägenheten fram och tillbaka och jaga varandra. Först jagar Harry Leia åt ena hållet, sedan byter de och Leia jagar Harry åt andra hållet. Vi skrattar ganska mycket åt dem, jag och Andreas. De är för goa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0