Väldigt effektiv dag, fast den långa sovmorgonen.

Har hunnit med mycket idag vilket känns kanon. Sov länge, gick upp och åt frukost och satte sedan igång med analysen av svaren på formulären. Har hunnit längre idag än vad jag trodde att jag skulle hinna så imorgon kommer jag troligtvis bli färdig med det jag ska göra själv, vilket känns skönt. Har även hunnit tvätta idag och packa ihop två kartonger inför flytten. Försöker ta några kartonger varje dag, så att man slipper stå med allt sen när det väl är dags. Är ju inte lång tid kvar nu. Får lägenheten den 27 november och sedan går flyttlassen den 28 november. Ser fram emot det något grymt mycket och det är väl det som driver mig nu med att vara effektiv med pluggandet och packandet och allt. Inget av det är ju egentligen något "roligt" arbete, men det blir ändå roligt för jag är så motiverad, vilket verkligen känns kanon.
 
Imorgon är det dags för handledning igen för C-uppsatsen. Ska gå igenom metod-delen som vi skrev färdigt förra veckan. Eller det är fel att säga att det är färdigt för det är det inte, men vi har skrivit så mycket som vi kan göra just nu, sedan kommer vi få gå in och ändra och justera när resultatet är färdigt. Tiden går fort nu, men än så länge ligger vi i fas med hur vi tänkt oss. Får hoppas att det flyter på så, för hade gärna varit färdig innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0