Äntligen helg

Nu är det fredag igen och denna veckan har verkligen gått fort! Har mest bestått av plugg och sedan någon föreläsning. Idag lämnade jag in bilen på lagning och åkte sedan till biblioteket för att fortsätta med projektplanen. Min förkylning är inte bättre alls så har legat däckad sedan jag kom hem.. Skulle på kalas imorgon för Andreas mormor fyller 70 men det orkar jag verkligen inte med, så Andreas får åka själv. Jag känner att jag bara vill bli frisk nu och ska försöka bara vara hemma och vila i helgen för det har det inte blivit mycket av i veckan. Har ett seminarie jag ska förbereda mig inför på måndag men det hinner jag nog med. Får plugga från sängen. 

Trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0