Eftermiddagspluggande.

Har nu suttit hela eftermiddagen med projektplanen. Har gjort lite olika saker, t ex försökt hitta någon definition på psykisk ohälsa - vilket inte var det lättaste. Jag hittar lite definitioner, men inte någon "säker källa" som jag kan använda mig av. Blir smått galen på det där nu och ger nog upp för idag. Har även fått ett svar från en enhetschef som skrev att tre stycken avdelningar inte var intresserade av att vara med i studien, så imorgon måste jag och Anna diskutera hur vi ska göra ifall de andra avdelningarna också nekar, eller kanske inte ens svarar på vår förfrågan. Om vi ska gå över till en intervjustudie istället eller fokusera på att göra litteraturstudie. Vi får väl se, men någon slags reservplan måste vi nog ändå ha känns det som.

Sitter nu och väntar på att Andreas ska komma hem. Han kände sig inte heller helt kry skrev han och hade ställt in sina pianolektioner han skulle haft ikväll. Jobbigt om vi ska ligga bänkade båda två. Tror inte Harry (katten) är villig att passa upp på oss, haha.

Ikväll blir det nog bara soff-mys. Lite tv eller film och bara ta det lugnt. För imorgon måste jag till skolan hur jag än mår. Får vila massa nu och sedan gå och lägga mig tidigt för att vila upp mig så mycket jag bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0