Planering

Har idag varit inne på biblioteket med Anna och lagt upp en planering inför C-uppsatsen och projektplanen. Vi har lagt upp ett schema för när och var vi ska träffas de kommande veckorna och diskuterat igenom hur vi vill ha vår studie. Känns riktigt bra efter att ha gått igenom allt och att vi är överens. När vi skildes åt sedan så hade vi även bestämt ett par saker som vi skulle göra var och en idag hemma och även vad vi ska göra imorgon på varsitt håll, för Anna var sjuk och tänkte stanna hemma imon. Har uppgifter uppskrivna i en lista och känns så skönt att kunna bocka av. Mina uppgifter är klara för dagen och jag har nu gått och lagt mig en sväng. Är så trött i ögonen idag, men är säkert för jag somnade efter tolv inatt. Jag tänkte ta en powernap och sedan förbereda för middagen (plocka undan disk och diska nytt) inför att Andreas kommer hem. Idag blir det bruna bönor och fläsk. Märks att det är dagarna innan CSN. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0