Reunion i Göteborg.

Okej, vad gjorde jag då i Göteborg egentligen? Jag åkte upp för att träffa mina gymnasie-vänner. Tre stycken av "gänget" bor där uppe och så åkte vi övriga upp över helgen för att träffas, festa och ha roligt. Och lyckat blev det! Fredagskvällen hade vi en tanke om att äta lite tacos, ta det lugnt och dricka lite, men det spårade ut. Haha, kul var det men vissa drack lite väl mycket. Jag var bara sjukt trött och hade ont i ryggen de senaste timmarna men efter tre kom jag äntligen i säng. Lördagen sedan så shoppade vi lite grann, åt lunch och satt sedan på ett spel-café och spelade brädspel i några timmar. Spelade något som jag inte spelat innan men det var riktigt roligt. Sedan åkte vi och gjorde oss i ordning lite, åt lite igen och åkte sedan vidare till förfest. Blev ganska sent men vi åkte vidare ut till någon pub, festade lite och ja, tog det ändå ganska lungt då de flesta var rätt slitna från kvällen innan. Halv fyra kom jag sedan i säng och då var det skönt att få sova måste jag säga. Söndagen bestod bara av finfrukost och sedan hemfärd. Vaknade med ont i halsen (Medea som smittat mig säkert...) och framåt kvällen slog tröttheten och huvudvärken till. Hemska förkylning. Bestämde mig i alla fall för att stanna hemma idag. Hade bara en tvåtimmarsföreläsning på förmiddagen och annars var det bara plugg på schemat, och det valde jag att göra hemifrån i stället. Vila upp mig ordentligt för jag har inte tid att bli sjuk nu och verkligen tid att stanna hemma någon mer dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0