Latitud 57 och Pappa fyller 65.

Förra helgen (7-9 juli) var jag i husvagnen på Gunnarsö i Oskarshamn hos mina föräldrar. Åkte direkt efter jobbet på fredagen för hade som mål att hinna dit för att se Per Gessle uppträda på Latitud 57 på kvällen. Hade inte köpt biljett för att gå in, men festivalen är belägen precis i hamnen och man kan njuta av den nästan lika bra från utsidan som från insidan. Vi (mamma, pappa och jag) åkte in och lyssnade på Gessle. Ingenting jag ångrar, att jag stressat så för att hinna. Otroligt bra var det! 
 
Helgen fortsatte med firande på lördagen för pappa som blivit pensionär och fyllt 65 år. Blandannat fick han pengar till en applewatsch, något han pratat om att köpa sig en lång tid nu men bara aldrig gjort. Blev en fin helg men bra väder och alltid lika trevligt att umgås med familjen och få komma till Gunnarsö där jag har så många fina minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0